Кудлай, Віра ГригорівнаKudlai, Vira H.Кудлай, Вера Григорьевна2019-04-182019-04-182006Кудлай В. Г. Актуальні аспекти організації рекламної кампанії підприємства «Нісан-Україна» / В. Г. Кудлай // Маркетинг и реклама. – 2006. – № 7/8. – С. 78–81.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/28149Досліджуються теоретичні і практичні аспекти управління процесами маркетингової діяльності підприємства, а також становлення та функціонування рекламної діяльності, проблеми удосконалення проведення рекламних кампаній і підвищення їх ефективності.ukреклама продукції і діяльності підприємствамаркетингова функція рекламистратегія рекламної кампаніїдіяльність кампанії СП «Нісан-Україна»Актуальні аспекти організації рекламної кампанії підприємства «Нісан-Україна»Article