Шарко, В. В.2016-09-142016-09-142015Шарко В. В. Маркетингове управління товарним асортиментом / В. В. Шарко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 333–341.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19313У роботі обгрунтовано теоретико-методичні положення щодо маркетингового управління товарним асортиментом підприємства. Розглянуто сутність управління товарним асортиментом Визначено основними напрямками в галузі формування товарного асортименту. Розглянуто етапи управління товарним асортиментом та його принципи формування.The work proved the theoretical and methodological provisions on marketing management product range of the company. The essence of the product range management determined the main directions in the formation of product lines. The stages of product range management and its principles forming.В работе обоснованы теоретико-методические положения по маркетингового управления товарным ассортиментом предприятия. Рассмотрены сущность управления товарным ассортиментом. Определены основным направлениям в области формирования товарного ассортимента. Рассмотрены этапы управления товарным ассортиментом и его принципы формирования.ukасортиментуправління асортиментоммаркетингове управління асортиментомпланування асортиментуасортиментна політикаassortmentassortment managementmarketing management assortmentassortment planningassortment policyассортиментуправление ассортиментоммаркетинговое управление ассортиментомпланирование ассортиментаассортиментная политикаМаркетингове управління товарним асортиментомArticle339.138