Ковальчук, Н. В.2016-09-132016-09-132015Ковальчук Н. В. Соціально відповідальний маркетинг / Н. В. Ковальчук // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 219–228.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19292У статті розглянуто поняття «соціально відповідального маркетингу», його значення для підприємств і суспільства, вплив недобросовісної реклами на суспільство, впровадження соціально відповідального маркетингу в Україні.In the article a concept is considered «social responsibility marketing», his value for an enterprise and social, the impact of misleading advertising on society, introduction is social responsible marketing in Ukraine.В статье рассмотрено понятие «социально-ответственный маркетинг», его значение для предприятия и общества, влияние недобросовестной рекламы на общество, внедрение социально ответственного маркетинга в Украине.ukсоціально відповідальний маркетингвідповідальністьбізнессуспільствонедобросовісна рекламасексизмsocially responsible marketingresponsiblesocietyunfair advertisingsexismсоциально ответственный маркетингответственностьбизнесобществонедобросовестная рекламасексизмСоціально відповідальний маркетингArticle334.722: 330.162