Бичікова, Л. А.Калюжна, І. Ю.2015-10-272015-10-272015Калюжна І. Ю. Політика просування АТ «Ощадбанк» у Хмельницькому регіоні: стан і шляхи покращення / І. Ю. Калюжна // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 1. – С. 99–102. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/10508В загальних рисах розглянуто політику просування банківських послуг АТ «Ощадбанк», конкретно досліджено ставлення клієнтів до банківської установи та рівень їх задоволення діяльністю банку; визначено основні заходи щодо покращення якості просування банківських послуг АТ «Ощадбанк» у Хмельницькому регіоні.This article outlines policies considered promote banking JSC «Oschadbank» specifically examined attitudes of clients in the banking institutions and their level of satisfaction of the bank; the main measures to improve the quality of banking services promotion JSC «Oschadbank» in Khmelnitsky region.В данной статье в общих чертах рассмотрено политику продвижения банковских услуг АО «Ощадбанк», конкретно исследовано отношение клиентов к даному банковскому учреждению и уровень их удовлетворения деятельностью банка; определены основные действия по улучшению качества продвижения банковских услуг АО «Ощадбанк» в Хмельницком регионе.ukполітика просуванняАТ «Ощадбанк»Хмельницький регіонмаркетингове дослідженняопитуванняpromotion policyJSC «Oschadbank»Khmelnitsky regionmarket researchsurveyполитика продвиженияАО «Ощадбанк»Хмельницкий регионмаркетинговое исследованиеопросПолітика просування АТ «Ощадбанк» у Хмельницькому регіоні: стан і шляхи покращенняPromotion policy JSC «Oschadbank» in Khmelnitsky region: the state and ways of its improvementПолитика продвижения АО «Ощадбанк» в Хмельницком регионе: состояние и пути ее улучшенияArticle339.137:339.5