Мельниченко, С. В.2016-06-232016-06-232008Мельниченко С. В. ІТ-стратегії в діяльності туристичних підприємств: етапи їх формування та реалізації / С. В. Мельниченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 255–262.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18738Розкрито етапи формування та реалізації стратегій в області інформаційних технологій; визначено основні проблеми та переваги розроблення ІТ-стратегій на практичній діяльності; охарактеризовано особливості поетапного створення та реалізації ІТ-стратегій в діяльності підприємств туристичного бізнесу.ukІТ-стратегіяінформаційні технологіїбізнес-процеситуристичні підприємстваІТ-стратегії в діяльності туристичних підприємств: етапи їх формування та реалізаціїArticle338.48