Слюсарева, Людмила ВалеріївнаКрасицький, Вадим ІгоровичKrasytskyi, Vadym2024-12-302024-12-302024Красицький В. І. Інтернет-маркетинг в управлінні діяльністю підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Красицький Вадим Ігорович ; наук. керівник Слюсарева Л. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 52 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47601Дипломна робота досліджує теоретичні та практичні аспекти застосування інтернет-маркетингу для покращення ефективності управління підприємством, зокрема на прикладі АТ «Каскад-бетон». У роботі розглянуто основні інструменти інтернет-маркетингу, такі як SEO, контекстна реклама, соціальні медіа та email-маркетинг. Проаналізовано стан ринку інтернет-маркетингу в Україні та його вплив на маркетингову діяльність підприємств. Розроблено рекомендації для оптимізації інтернет-маркетингової діяльності АТ «Каскад-бетон», зокрема впровадження мобільного додатку для покращення взаємодії з клієнтами. The diploma thesis examines the theoretical and practical aspects of the use of Internet marketing to improve the efficiency of enterprise management, in particular, using the example of JSC «Cascade-beton». The work examines the main tools of Internet marketing, such as SEO, contextual advertising, social media and email marketing. The state of the Internet marketing market in Ukraine and its influence on the marketing activities of enterprises are analyzed. Recommendations have been developed to optimize the Internet marketing activities of JSC «Cascade-beton», in particular, the introduction of a mobile application to improve interaction with customers.uk-UAінтернет маркетингінструменти інтернет-просуванняконтент-маркетингонлайн-риноканалітичні інструментимаркетингова характеристикаinternet marketinginternet promotion toolscontent marketingonline marketanalytical toolsmarketing characteristicsІнтернет-маркетинг в управлінні діяльністю підприємстваInternet marketing in the management of the company's activitiesOther