Павлова, М. Б.2014-06-242014-06-242013-08-25Павлова М. Б. Передумови купівлі продукції на торговельних підприємствах / М. Б. Павлова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 170–178.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4026У статті розглянуто створення торговельним суб’єктом передумов для прийняття покупцями рішення щодо купівлі його продукції.The paper considers the creation of trading subject preconditions for making buyers decision to buy his products.В статье рассмотрено создание торговым субъектом условий для принятия покупателями решения о покупке его продукции.ukторговельний суб’єктспоживачіконкурентоспроможністьцінова політикаtrading entityconsumerscompetitivepricingторговый субъектпотребителиконкурентоспособностьценовая политикаПередумови купівлі продукції на торговельних підприємствахArticle658.6