Нікітін, Андрій ВалерійовичНіколайчук, Яніна ЛеонідівнаNikolaichuk, Yanina2025-07-022025-07-022025-06-19Ніколайчук Я. Л. Маркетинг-мікс у банку : бакалавр. диплом. робота : 072, Фінанси, банківська справа та страхування / Ніколайчук Яніна Леонідівна ; наук. керівник Нікітін А. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т фінансів, Каф. банк. справи та страхування. – Київ, 2025. – 77 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/51109У кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджено інструменти та методи маркетинг-міксу у банківській діяльності на прикладі АТ «ПУМБ». Метою дослідження є узагальнення інструментарію маркетинг-міксу у банку та розробка рекомендацій щодо його вдосконалення. Розглянуто теоретичні основи концепції маркетинг-мікс, проведено аналіз ефективності маркетингового комплексу ПУМБ, вивчено зарубіжні практики формування маркетинг-міксу. Запропоновано практичні рекомендації для підвищення ефективності маркетингової діяльності банківських установ України. The bachelor's qualification paper studies the tools and methods of the marketing mix in banking activities, using JSC "PUMB" as a case study. The aim is to generalize the marketing mix instruments in the bank and develop recommendations for its improvement. The paper examines the theoretical foundations of the marketing mix concept, analyzes the effectiveness of PUMB's marketing mix, and explores international best practices. Practical recommendations for enhancing the efficiency of marketing activities in Ukrainian banks are proposed.uaбанккомерційний банкукомплекс маркетингумаркетинг-міксмаркетингова діяльністьуправління маркетинг-міксомbankcommercial bankmarketing complexmarketing-mixmarketing activitymarketing mix managementМаркетинг-мікс у банкуMarketing-mix in the bankOther