Бакушевич, І. В.2017-09-112017-09-112009Бакушевич, І. В. Маркетинг територіальної взаємодії у розвитку економіки знань / І. В. Бакушевич // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 7–19.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22059В статті розглядаються проблеми і перспективи розвитку концепції «маркетингу територіальної взаємодії знань», що формується під впливом двох основних парадигм: першої — «територіального маркетингу» для забезпечення стратегічного планування і управління конку- рентоздатними регіонами, використання місцевими органами влади маркетингових інструментів конкурентної боротьби за інвестиції, ресурси, кваліфіковану робочу силу; другої — «маркетингу знань» для управління процесами розвитку економіки, що базуються на знаннях, застосування принципів та інструментів використання людського і соціального капіталу для взаємодії між ключовими акторами інноваційного розвитку регіонів, особливо транскордонних територій в умовах євроінтеграції.ukМаркетинг територіальної взаємодіїтериторіальний маркетингмаркетинг знаньекономіка знаньМаркетинг територіальної взаємодії у розвитку економіки знаньArticle658.8(075.8)