Флейчук, Марія2014-10-172014-10-172010-03Флейчук М. Інноваційно-інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингу / Марія Флейчук // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. – С. 56-61.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5052Розглянуто проблеми застосування метатехнологій у глобальному середовищі; проаналізовано методи "трансплантації" інститутів у межах міжнародних напівлегальних стратегій завоювання нових ринків збуту.The problems of "high hume" technology used in the global environment are considered. The methods of institution "transplantation" within international quasi legal strategies for the new markets expansion are analyzed in the paper.ukметатехнології"високі гуманітарні технології"конкурентоспроможність економікистратегії "трансплантації" інститутівmetatechnologies"high hume" technologieseconomy competitivenessstrategy of institutions "transplantation"Інноваційно-інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингуArticle33:332