Кудирко, Ольга ВасилівнаКозак, Валерія ВасилівнаKozak, Valeriia2025-01-102025-01-102024Козак В. В. Маркетингове просування товарів та послуг у соціальних мережах (SMM) : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Козак Валерія Василівна ; наук. керівник Кудирко О. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 62 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47843Проведено дослідження теоретичних аспектів маркетингового просування товарів та послуг у соціальних мережах. Складено організаційно-економічну характеристику господарської та маркетингової діяльності ТОВ «Нова Пошта».У практичній частині проведений аналіз маркетингової діяльності підприємства та досліджено особливості маркетингового просування товарів та послуг у соціальних мережах. У третьому розділі запропоновано заходи та напрямки підвищення ефективності просування послуг підприємства в соціальних мережах.uk-UAмаркетингове просуваннясоціальні мережісоціальний медіа маркетинг (SMM)рекламамаркетингова стратегіяmarketing promotionsocial networkssocial media marketing (SMM)advertisingmarketing strategyМаркетингове просування товарів та послуг у соціальних мережах (SMM)Marketing promotion of goods and services in social networks (SMM)Other