Шквиря, Н. О.Сокіл, Я. С.2016-09-142016-09-142015Шквиря Н. О. Маркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку соків / Н. О. Шквиря, Я. С. Сокіл // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 341–349.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19314Визначено особливості поведінки споживачів соків, враховуючи їх споживчі переваги, мотиви, структуру споживання та систему розподілу доходів. Виявлено основні детермінанти впливу на прийняття рішення про купівлю.The features of the behavior of juice consumers, given their consumer preferences, motivations, consumption patterns, income distribution system are determined. The basic determinants of influence on urchasing decisions are identified.Определены особенности поведения потребителей соков, учитывая их потребительские предпочтения, мотивы, структуру потребления и систему распределения доходов. Выявлены основные детерминанты влияния на принятие решения о покупке.ukПоведінка споживачаанкетуваннямаркетингові дослідженняринок соківспоживчі перевагиConsumer behaviorsurveysmarket researchmarket juicesconsumer preferencesПоведение потребителяанкетированиемаркетинговые исследованиярынок соковпотребительские предпочтенияМаркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку соківArticle65.012.12:308