Лавриненко, Тетяна Петрівна2017-06-122017-06-122017-03-21Лавриненко Т. П. Академічна грамотність як засіб формування міжкультурної комунікації / Т. П. Лавриненко // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 60–65. – (До 110-річчя КНЕУ, до 25-річчя факультету МЕіМ). – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/21723У статті розглядаються теоретичні та методичні питання формування академічної грамотності та академічного письма студентів у процесі навчання в університеті. Розглянуто підходи, форми та методи реалізації в навчальному процесі навиків академічної грамотності під час вивчення англійської мови. Визначено основні складники академічного письма як необхідних компонентів міжкультурної комунікації.The article deals with theoretical and methodological issues of formation of academic literacy and academic writing of the students at the university. The approaches, forms and methods of implementation of academic literacy skills have been examined while learning English. The main components of academic writing have been defined as essential components of intercultural communication.ukакадемічна грамотністьакадемічне письмовища освітакомунікативністьпрофесійні компетенціїacademic literacyacademic writinghigher educationcommunicationprofessional competenceАкадемічна грамотність як засіб формування міжкультурної комунікаціїArticle