Данніков, Олег Володимирович2012-05-102012-05-102011-05Данніков О. В. Маркетинг взаємовідносин споживачів, постачальників, дистриб’юторів, партнерів / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 258–271.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1540Автором розглядаються питання вдосконалення та реалізації маркетингового підходу до взаємин виробників і споживачів товарів і послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу, на основі впровадження і розвитку маркетингу партнерських відносин у діяльність господарюючих суб’єктів і маркетингових стратегічних рішень у процесі роботи на вітчизняних ринках.The author discusses the improvement and implementation of a marketing approach to the relationship of producers and consumers of goods and services with current trends in business through the introduction and development of marketing of the partner relations activities of business enterprises and strategic marketing decisions in the process of working on domestic markets.Автором рассматриваются вопросы совершенствования и реализации маркетингового подхода к взаимоотношениям производителей и потребителей товаров и услуг с учетом современных тенденций развития бизнеса, на основе внедрения и развития маркетинга партнерских отношений в деятельность хозяйствующих субъектов и маркетинговых стратегических решений в процессе работы на отечественных рынках.ukсистема продажучасники маркетингового каналукомерційні інтересизбутова політикастратегія збутуланцюжок поставокsystem of saleparticipants of marketing channelcommercial interestssale policystrategy of salechainlet of deliveriesсистема продажиучастники маркетингового каналакоммерческие интересысбытовая политикастратегия сбытацепочка поставокМаркетинг взаємовідносин споживачів, постачальників, дистриб’юторів, партнерівArticle658.8:339.138