Данніков, Олег Володимирович2014-08-122014-08-122013-10-05Данніков О. В. Компетентнісний підхід до організації роботи торговельного персоналу в системі управління продажем підприємства / О. В. Данніков // Cоціально-трудові відносини: теорія та практика : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 2. – С. 52-60.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4899Запропонований підхід до управління маркетинговою і збутовою діяльністю підприємства має на меті становлення її торговельної діяльності, як процесу в рамках єдиних маркетингових, комерційних, ринкових та корпоративних цілей і стратегій. Це в свою чергу вимагає відповідних трансформацій якісних і кількісних характеристик торгового персоналу, а саме, формування та розвиток людського капіталу, як найціннішого активу компанії. Адже саме він є одним із головних елементів здійснення програм продажу компанії, оскільки є ланкою, що пов’язує підприємства із споживачами, засобом донесення до них створених маркетингових цінностей, обличчям підприємства, постачальником інформації, шукачем нових ринків і споживачів.The proposed approach to the management of marketing and sales activities of the company is aimed at the establishment of its trading activities, as a process in the framework of a unified marketing, commercial, market and corporate goals and strategies. This in turn requires appropriate transformation of qualitative and quantitative characteristics of the sales staff, namely, the formation and development of human capital as the most valuable asset of the company. After all, it is one of the main elements of the company's sales programs, as a link, which connects businesses with consumers, through the reporting to them the created marketing value, the face of the enterprise, supplier information, seeker of new markets and consumers.Предложенный подход к управлению маркетинговой и сбытовой деятельностью предприятия имеет целью становление ее торговой деятельности, как процесса в рамках единых маркетинговых, коммерческих, рыночных и корпоративных целей и стратегий. Это в свою очередь требует соответствующих трансформаций качественных и количественных характеристик торгового персонала, а именно, формирование и развитие человеческого капитала, как самого ценного актива компании. Ведь именно он является одним из главных элементов осуществления программ продаж компании, как звено, которое связывает предприятия с потребителями, посредством донесения к ним созданных маркетинговых ценностей, лицом предприятия, поставщиком информации, искателем новых рынков и потребителей.ukмаркетингуправління продажемкомпетентнісний підхідсистема продажуучасники маркетингового каналуторговий персоналінтелектуальний капіталлюдський капіталmarketingsales managementcompetence approachsystem of salesparticipants of marketing channelauction personnelintellectual capitalhuman capitalмаркетингуправление продажамикомпетентностный подходсистема продажучастники маркетингового каналаторговый персоналинтеллектуальный капиталчеловеческий капиталКомпетентнісний підхід до організації роботи торговельного персоналу в системі управління продажем підприємстваArticle658.8: 339.138