Олефіренко, Вікторія ВолодимирівнаДаниленко, Микола МиколайовичDanylenko, Mykola2025-01-302025-01-302024-12-18Даниленко М. М. Соціальні мережі у розвитку міжнародного бізнесу малих та середніх підприємств : магістер. диплом. робота : 051, Економіка / Даниленко Микола Миколайович ; наук. керівник Олефіренко В. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. торгівлі і маркетингу. – Київ, 2024. – 113 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48408У цій магістерській роботі досліджується роль соціальних мереж у сприянні розвитку міжнародного бізнесу для малих і середніх підприємств (МСП). Дослідження порівнює стратегії МСП на міжнародному та українському ринках, аналізуючи найкращі практики для впізнаваності бренду та конкурентної переваги, приводить приклади та стратегії реальних стратегій. This master’s thesis examines the role of social networks in promoting international business development for small and medium-sized enterprises (SMEs). The study compares the strategies of SMEs in the international and Ukrainian markets, analyzing the best practices for brand recognition and competitive advantage, gives examples and strategies of real strategies.ukмаркетинг у соціальних мережахмалі та середні підприємстваміжнародний бізнесInstagramFacebookTikToksocial media marketingsmall and medium enterprisesinternational businessСоціальні мережі у розвитку міжнародного бізнесу малих та середніх підприємствSocial networks in the development of international business of small and medium-sized enterprisesOther