Маркова, Олена ВолодимирівнаMarkova, OlenaМаркова, Елена ВладимировнаШматок, Тетяна ГригорівнаShmatok, TetianaШматок, Татьяна Григорьевна2021-07-262021-07-262021-04Маркова О. В. Використання «Sandwich Technique» у вивченні іноземної мови студентами закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Маркова О. В., Шматок Т. Г. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VII Міжнар. наук. конф. ІV Міжнар. наук. конгресу SOCIETY OF AMBIENT INTELLIGENCE 2021, м. Київ (20–21 квіт. 2021 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 194–201. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36415У статті обґрунтовується доцільність використання білінгвального методу при вивченні іноземної мови студентами закладів вищої освіти. Увага приділяється використанню принципу опори на рідну мову студента. Вказується на ефективність та практичність методу (техніки) «сендвічу» при тлумаченні значення незнайомих слів та виразів. The article proves the feasibility of using bilingual method in learning foreign languages by students of higher education institutions. Attention is given to the principle of using students’ native languages in the classroom. It shows the effectiveness and practicality of the “sandwich technique” method in interpreting the meaning of unfamiliar words and expressions.ukкогнітивізмпринцип опори на рідну мовубілінгвальний (двомoвний) методмодель просвітницької одномовностітехніка «сендвіч»техніка «відображення»декодуваннярозшифровка синтаксичної структуримовна картина світустудент-білінгвcognitivismprinciple of using students’ native languagesbilingual methodmodel of enlighted or informed monolingualism“sandwich technique” method“mirroring” methoddecodingcodebreakingworld language mapbilingual studentВикористання «Sandwich Technique» у вивченні іноземної мови студентами закладів вищої освітиArticle