Сагайдак, Михайло ПетровичSahaidak, MykhailoСагайдак, Михаил ПетровичМацеєва, Наталія ВолодимирівнаMatseyeva, NataliaМацеева, Наталья Владимировна2020-11-302020-11-302013Сагайдак М. П. Дослідження чинників формування ринку праці для забезпечення внутрішнього маркетингу підприємств в умовах невизначеності детермінант попиту і стану конкурентної ситуації / Сагайдак М. П., Мацеєва Н. В. // Бізнес Інформ. – 2013. – № 3. – С. 242–248.2222-4459https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34427У статті визначено специфіку та проаналізовано існуючі підходи до досліджень ринку праці фахівців з маркетингу, здатних задовольнити потреби підприємств-роботодавців у контактному персоналі в умовах невизначеності детермінант попиту і стану конкурентної ситуації. З’ясовано, що ринок праці фахівців з маркетингу формується з урахуванням поведінки конкурентів, споживачів, цін, потенціалу розвитку. Об’єктами дослідження є процеси та тенденції розвитку ринку, які включають аналіз зміни економічних, науково-технічних, демографічних, соціальних, екологічних, законодавчих й інших чинників. Подібні дослідження мають велике значення в побудові кар’єри та ефективному управлінні системою внутрішнього маркетингу підприємств. The article identifies specific features and analyses existing approaches to the study of the labour market of marketologists that are capable of satisfying requirements of the employer-company in contact personnel under conditions of uncertainty of determinants of demand and state of competitive situation. The article reveals that the labour market of marketing specialists is formed with consideration of behaviour of competitors, consumers, prices and development potential. The objects of the study are processes and dynamics of market development, which include analysis of changes of economic, scientific and technical, demographic, social, ecological, legislative and other factors. Such studies have major importance in building a career and effective management of the system of internal marketing of a company. В статье определена специфика и проанализированы существующие подходы к исследованию рынка труда специалистов-маркетологов, способных удовлетворить потребности предприятия-работодателя в контактном персонале в условиях неопределенности детерминант спроса и состояния конкурентной ситуации. Выяснено, что рынок труда специалистов по маркетингу формируется с учетом поведения конкурентов, потребителей, цен, потенциала развития. Объектами исследования являются процессы и динамика развития рынка, которые включают в себя анализ изменений экономических, научно-технических, демографических, социальных, экологических, законодательных и других факторов. Подобные исследования имеют важное значение в построении карьеры и эффективного управления системой внутреннего маркетинга предприятий.ukринок працікар’єрамаркетингові дослідженняінформаціякомпетенціївнутрішній маркетингконкурентоспроможність маркетологаlabour marketcareermarketing researchinformationcompetencesinternal marketingcompetitiveness of a marketologistрынок трудакарьерамаркетинговые исследованияинформациякомпетенциивнутренний маркетингконкурентоспособность маркетологаДослідження чинників формування ринку праці для забезпечення внутрішнього маркетингу підприємств в умовах невизначеності детермінант попиту і стану конкурентної ситуаціїStudy of the Factors of Labour Market Formation for Provision of Internal Marketing of Companies under Conditions of Uncertainty of Determinants of Demand and State of Competitive SituationИсследование факторов формирования рынка труда для обеспечения внутреннего маркетинга предприятий в условиях неопределенности детерминант спроса и состояния конкурентной ситуацииArticle331.5:658.8