Архипова, Тетяна Василівна2014-06-242014-06-242013-08-06Архипова Т. В. Модель планування рекламної кампанії підприємства / Т. В. Архипова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 579–601.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4006В сучасних ринкових умовах рекламна діяльність становить одну із найпотужніших галузей економіки. Швидкий розвиток рекламної діяльності потребує наукового аналізу і економічного обґрунтування процесу формування рекламної кампанії.In modern market conditions advertisement activity presents one of the most powerful industries of economy. Mushroom growth of advertisement activity needs a scientific analysis and economic ground of process of forming of advertisement campaign.В современных рыночных условиях рекламная деятельность превратилась в одну из наиболее развитых отраслей экономики. Быстрое развитие рекламной деятельности требуют научного анализа и экономически обоснованного процесса формирования рекламной кампании.ukрекламна кампаніямаркетингрекламні стратегіїмедіа плануванняметоди оцінки рекламної кампаніїadvertisement campaignmarketingadvertisement strategiesplanning mediasmethods of estimation of advertisement campaignрекламная кампаниямаркетингрекламные стратегиимедиа планированияметоды оценки рекламной кампанииМодель планування рекламної кампанії підприємстваArticle330.45 : 659.11