Каткова, Т. І.2011-11-082011-11-082008Каткова Т. І. Маркетингові стратегії виходу машинобудівних підприємств на зарубіжні ринки / Т. І. Каткова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 22–23. – С. 126–129.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/761В статті окреслено концепції маркетингових стратегій. Охарактеризовано етапи маркетингової діяльності машинобудівних підприємств. Запропоновано шляхи оптимізації обраної маркетингової стратегії машинобудівних підприємств на міжнародних ринках.ukмаркетингмаркетингові стратегіїзарубіжні ринкимаркетинг машинобудівних підприємствМаркетингові стратегії виходу машинобудівних підприємств на зарубіжні ринкиArticle338.45:339.138:339.9