Северин-Мрачковська, Людмила ВасилівнаSeveryn-Mrachkovska, LiudmylaСеверин-Мрачковская, Людмила Васильевна2018-05-212021-01-202018-05-212021-01-202013Северин-Мрачковська Л. В. Екобізнес як напрямок діяльності соціально зорієнтованого підприємництва / Л. В. Северин-Мрачковська // Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Філософія. Соціологія. Політологія : наук. журн. / Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара ; редкол: О. С. Токовенко (відп. ред.) [та ін.]. – Дніпропетровськ, 2013. – Т. 21, вип. 23. – С. 259–265.9125-0912https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/24574Здійснюється спроба соціально-філософського аналізу феномену екологічного підприємництва, розвиток якого є актуальним в умовах сьогодення. Зазначаються умови розвитку та напрямки діяльності бізнесу у природоохоронній сфері (екобізнесу). Екобізнес розглядається як напрямок діяльності соціально зорієнтованого підприємництва, умова сталого розвитку країни. Робиться висновок про те, що існує тісний взаємозв’язок екологічної стратегії підприємства та рівня його конкурентоспроможності, економіки та екології; наголошується на необхідності сприяння з боку держави та фінансових інституцій розвитку екологічного підприємництва.This article attempts to socio-philosophical analysis of the phenomenon of ecology company development which is relevant at present. The work specified conditions for development and business activities in the environmental field (ecobusiness). Ecobusiness is considered as activity-oriented social company, condition for sustainable development. It is concluded that there is a close correlation of ecological company strategy and its competitiveness, economy and ecology, the paper stresses the need for assistance from the government and financial institutions of ecology business.ukекобізнеспідприємствоекологічна стратегіяпідприємництводержавасуспільствосоціально зорієнтований бізнесЕкобізнес як напрямок діяльності соціально зорієнтованого підприємництваArticle101.1:330.15