Замлинська, О. В.Замлинський, В. А.2017-09-182017-09-182016-04Замлинська О. В. Формування продуктового сектору аграрного ринку України: пріоритети, інвестиційні джерела та маркетингова стратегія / Замлинська О. В., Замлинський В. А. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 12–13 квіт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. К. Шафалюк (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 40–42.978-966-926-079-6https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22284ukФормування продуктового сектору аграрного ринку України: пріоритети, інвестиційні джерела та маркетингова стратегіяArticle338.43:330.322:658.8