Мозговий, Олег МиколайовичШевченко, Анастасія АнатоліївнаShevchenko, Anastasiia2024-12-062024-12-062024-06-13Шевченко А. А. Механізми розвитку міжнародного маркетингу у сфері послуг : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Шевченко Анастасія Анатоліївна ; наук. керівник Мозговий О. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. фінансів. – Київ, 2024. –73 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47247Досліджено розвиток сфери послуг, розкрито особливості міжнародного маркетингу в цій сфері та адаптовано міжнародну маркетингову стратегію. Проаналізовано тенденції міжнародного маркетингу на ринку IT-послуг, визначено особливості застосування маркетингових інструментів. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової стратегії для підприємств сфери IT-послуг за допомогою диджитал-технологій. The development of the service sector is studied, the peculiarities of international marketing of this sector are disclosed, and the international marketing strategy is adapted. Trends in international marketing in the IT services sector are analyzed, and peculiarities of application of marketing instruments are determined. Directions for improving the marketing strategy for IT services enterprises with the help of digital technologies are proposed.uk-UAміжнародний маркетинг послугміжнародний маркетинг у сфері IT-послугдиджиталізаціяміжнародна маркетингова стратегіякомплекс міжнародного маркетингуглобалізаціяінформаційні технологіїinternational marketing of servicesinternational marketing in IT services sectordigitalizationinternational marketing strategyinternational marketing mixglobalizationinformation technologiesМеханізми розвитку міжнародного маркетингу у сфері послугDevelopment mechanisms of international marketing in the service sectorOther