Гогуля, О. П.2017-10-032017-10-032009Гогуля О. П. Сучасні тенденції маркетингових досліджень в Україні / О. П. Гогуля // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Беляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Аграрна економічна освіта в розбудові конкурентоспроможного сільського господарства України. – С. 226–235.978-966-483-245-5https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22487Висвітлено суть маркетингових досліджень як комплексний процес формування цілей і завдань, побудова методики, збирання, аналіз й інтерпретація інформації. Проаналізовано нинішній стан українського ринку маркетингових досліджень, діяльність професійних асоціацій. Виявлено чинники впливу на розвиток маркетингової індустрії.ukмаркетингове дослідженняорганізація та проведення маркетингового дослідженняефективність маркетингового дослідженняринокгалузь та сфера маркетингових дослідженьмаркетингові чинники розвиткуmarketing researchmarketing research organization and performancemarketing research effectivenessmarketing research marketindustry and spheremarketing factors of developmentСучасні тенденції маркетингових досліджень в УкраїніArticle339.138