Семенчук, Аліна ОлександрівнаSemenchuk, Alina2014-07-032014-07-032012Семенчук А. О. Інноваційність як імператив забезпечення конкурентоспроможності підприємства / А. О. Семенчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 1. – С. 310-315.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4236У статті розглянуто взаємозв’язок інновації та конкурентоспроможності; процес формування та утримування конкурентоспроможності підприємства на досягнутому рівні за допомогою інновацій та інноваційних методів управління.The article examined the relationship of innovation and competitiveness; the article deals with the formation and retention of the company's competitiveness at current levels through innovation and innovative management practices.В статье рассмотрена взаимосвязь инноваций и конкурентоспособности; формирование и удерживание конкурентоспособности предприятия на достигнутом уровне с помощью инноваций, а также инновационных методов управления.ukконкурентна перевагаконкуренціяконкурентоспроможністьвартістьцінністькорисністьінноваціяінноваційний характерcompetitive advantagecompetitioncompetitivenessvalueutilityinnovationinnovative characterконкурентное преимуществоконкуренцияконкурентоспособностьстоимостьценностьполезностьинновацияинновационный характерІнноваційність як імператив забезпечення конкурентоспроможності підприємстваArticle658