Бойко, В. О.Boiko, V.2020-05-042020-05-042020-04Бойко В. О. Взаємозв'язок соціальної відповідальності бізнесу та результатів компанії [Електронний ресурс] / Бойко В. О. // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. (23–24 квіт. 2020 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: М. П. Сагайдак (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 174–177. – Назва з титул. екрану.978-966-926-325-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/32914Розглядаються прояви та ефекти соціальної відповідальності бізнесу в системі функціонування компанії. Обґрунтовуються позитивні сторони соціально активної моделі ведення бізнесу, досліджується СВБ як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності. Розкривається вплив корпоративної відповідальності на фінансові показники підприємства. The manifestations and effects of business social responsibility in the system of functioning of the company are considered. The positive sides of the socially active business model are substantiated, CSR is investigated as a way of increasing the level of competitiveness. The influence of corporate responsibility on the financial performance of the enterprise is revealed.ukсоціальна відповідальність бізнесукорпоративна соціальна відповідальністьконкурентоспроможністьрепутація та іміджфінансові показникиcorporate social responsibilitycorporate social responsibilitycompetitivenessreputation and imagefinancial indicatorsВзаємозв'язок соціальної відповідальності бізнесу та результатів компаніїInterconnection of social responsibility of business and company resultsArticle