Решетникова, Ганна СергіївнаReshetnikova, HannaРешетникова, Анна Сергеевна2016-11-252016-11-252007-01-10Решетникова Г. С. Дослідження прихильності споживачів до торговельних марок на вітчизняному ринку шоколадних виробів / Г. С. Решетникова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 459–468.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20305Проаналізована поведінка споживачів на вітчизняному ринку пондитерських виробів, визначені основні фактори, які визначають їх прихильність до певних торгових марок.ukспоживачіринок кондитерських виробівторговельні маркиДослідження прихильності споживачів до торговельних марок на вітчизняному ринку шоколадних виробівArticle339.138