Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаDerevyanko, Olena2015-07-312015-07-312012-10-12Дерев’янко О. Г. Сучасні підходи до управління репутацією підприємств / О. Г. Дерев’янко // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 244–246.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/9014Запропоновано розрізняти внутрішньокорпоративний, медійний, юридичний та соціологічний підходи до управління репутацією підприємства.It is suggested to distinguish corporate, medias, legal and sociological approaches of reputation management.ukСучасні підходи до управління репутацією підприємствOf reputation managementArticle