Єранкін, Олександр ОлександровичМельник, Дмитро ВалерійовичMelnyk, Dmytro2024-12-232024-12-232023Мельник Д. В. Комплекс маркетингу підприємства в Інтернет-середовищі : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Мельник Дмитро Валерійович ; наук. керівник Єранкін, О. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 89 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47526В роботі досліджено комплекс маркетингу ТМ «Екоторба». Оцінено стан компанії на ринку. Проведено аналіз із покращенням роботи маркетингу-мікс в Інтернет-середовищі. The work examines the marketing complex of TM «Ekotorba». The state of the company on the market was evaluated. An analysis was carried out to improve the work of marketing-mix in the Internet environment.ukкомплекс маркетингуІнтернет-середовищесоціальні мережісайтпросуванняmarketing complexInternet environmentsocial networkswebsitepromotionКомплекс маркетингу підприємства в Інтернет-середовищіEnterprise marketing complex in the Internet environmentOther