Омельяненко, Тетяна ВолодимирівнаOmelianenko, Tetyana2012-01-142012-01-142010-05-23Омельяненко Т. В. Виробнича стратегія MC-підприємства / Т. В. Омельяненко // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 26–27. – С. 112–123.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1060Розкрито сутність концепції «Mass Customization (МС)». Охарактеризовано принципи організації діяльності МС-підприємства. Ідентифіковано характер виробничої стратегії МС-підприємства та визначено інструменти її ефективного втілення.The essence of the concept of «Mass Customization (MC) is revealed in the article. The publication gives characteristics of principles of MS-enterprise activity management. The nature of the production strategy of the MS - enterprise is identified; and the tools for its effective implementation are presented.ukконцепція «Mass Customization (МС)»МС-підприємствовиробнича стратегіягнучке малосерійне виробництвостільникова схеми побудови виробництвасистема «Точно — вчасно»інформаційно-комунікаційні технологіїconcept "Mass Customization (MC)"MC-enterpriseproduction strategyflexible small-lot productioncellular schemes in structure of the production technologysystem "just - in time"information and communication technologyВиробнича стратегія MC-підприємстваManufacturing strategy of MC-enterpriseArticle005.21