Семак, БогданІванова, Лілія2014-10-222014-10-222010-11Семак Б. Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України / Богдан Семак, Лілія Іванова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 10–15.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5084Проаналізовано сутність етапів розроблення, виведення на ринок, зростання, зрілості і спаду в життєвому циклі основних видів екотекстилю; розкрито роль маркетингу у формуванні українського ринку екотекстилю на вказаних етапах.The essence of stages of development, market introduction, growth, maturity and recession in the life cycle of main types of ecotextile was analysed in the article. The role of marketing in forming the Ukrainian market of ecotextile in above stages was revealed in the paper.Проанализирована сущность этапов разработки, выведения на рынок, роста, зрелости и спада в жизненном цикле основных видов экотекстиля; раскрыта роль маркетинга в формировании украинского рынка экотекстиля на указанных этапах.ukжиттєвий циклекотекстильорганізаційно-економічний механізм управлінняlife cycleecotextileorganization and economic mechanism of managementжизненный циклэкотекстильорганизационно-экономический механизм управленияМеханізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку УкраїниArticle658.62