Данніков, Олег Володимирович2014-07-022014-07-022012Данніков О. В. Впровадження зарубіжного досвіду застосування інноваційних бізнес-рішень операторами роздрібної торгівлі / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 1. – С. 138-151.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4225Запропоновано, з метою проведення порівняльного аналізу, огляд особливостей роздрібної торгівлі Японії, США та Німеччини по таких напрямах (параметрах), як структура галузі, характеристика форматів, поточні тенденції розвитку тощо. У даному дослідженні пропонується огляд форматів роздрібної торгівлі відповідно до класифікації, прийнятої в Японії та США, а також резюмуються сучасні тенденції майбутнього розвитку та можливості запозичення зарубіжного досвіду.To conduct a comparative analysis it is proposed to review features of Japan, USA and Germany retailers in the following areas (parameters) as the structure of the industry characteristics of formats, current trends and more. This research offers an overview of retail formats according to the classification adopted in Japan and the US, and summarizes current trends and future possibilities of borrowing foreign experience.Автором предлагается, с целью проведения сравнительного анализа, обзор особенностей розничной торговли Японии, США и Германии по таким направлениям (параметрам), как структура отрасли, характеристика форматов, текущие тенденции развития и тому подобное. В данном исследовании предлагается обзор форматов розничной торговли в соответствии с классификацией, принятой в Японии и США, а также резюмируются современные тенденции будущего развития и возможности заимствования зарубежного опыта.ukмаркетингуправління продажемсистема продажуучасники маркетингового каналукомерційні інтересироздрібна торгівляmarketingmanagement by the salesystem of saleparticipants of marketing channelcommercial interestsretail businessмаркетингуправление продажамисистема продажучастники маркетингового каналакоммерческие интересырозничная торговляВпровадження зарубіжного досвіду застосування інноваційних бізнес-рішень операторами роздрібної торгівліArticle658.8: 339.138