Зозульов, Олександр ВікторовичГусиніна, Анастасія2014-06-272014-06-272010Зозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / Олександр Зозульов, Анастасія Гусиніна // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. – С. 21-23.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4100Стаття присвячена теоретичному аналізу та практичній реалізації процесу сегментації ринку. Запропоновано дворівневий підхід до сегментації із використанням метричних і неметричних даних, проілюстрованого на прикладі ринку ламінованого підлогового покриття. Представлено деталізований структурний аналіз споживачів ринку ламіната.ukсегментація ринкуцільовий сегменткластеризаціяспоживчий ринокДворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринкуArticle53_7:519.25