Кравчук, Оксана ІванівнаKravchuk, OksanaВаріс, Ірина ОлександрівнаVaris, Iryna2025-02-052025-02-052023-11-08Кравчук О. Роль цифрових компетентностей викладача в досягненні цілей STEAM-освіти в ЗВО [Електронний ресурс] Оксана Кравчук, Ірина Варіс // Стратегія бізнесу: українські реалії та можливості конвергенції з ЄС : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 08 листоп. 2023 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [орг. ком.: М. П. Сагайдак (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 197–201. – Назва з титул. екрану.978-966-926-463-3https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48535Виділено основні напрями використання цифрових технологій в ЗВО. Визначено актуальні цифрові компетентності викладача для досягнення цілей STEAM-освіти в сучасних невизначених. Цифрові компетентності викладачів є важливим чинником для досягнення цілей STEAM-освіти в університетському середовищі, оскільки сприяють інтерактивності, креативізації, інклюзивності та доступність навчання та допомагають викладачам адаптуватися до змін. The main areas of use of digital technologies in higher education are highlighted. The actual digital competences of the teacher for achieving the goals of STEAM education in today's uncertain times have been determined. The digital competences of teachers are an important factor in achieving the goals of STEAM education in the university environment, as they promote interactivity, creativity, inclusiveness and accessibility of learning and help teachers to adapt to changes.ukцифрові компетентностіSTEAM-освітакомпетентність викладачаосвітні цифрові технологіїзаклад вищої освітиdigital competencesSTEAM educationteacher competenceeducational digital technologiesinstitution of higher educationРоль цифрових компетентностей викладача в досягненні цілей steam-освіти в ЗВОThe role of the teacher's digital competences in achieving the STEAM education’s goals in universitiesArticle