Гавриш, Олена ОлександрівнаHavrysch, OlenaГавриш, Елена Александровна2019-08-272019-08-272019-04Гавриш О. О. Роль методу навчальних станцій у реалізації особистісно-діяльнісного підходу на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / Гавриш О. О. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. ІІ Міжнар. наук. конгресу SMART SOCIETY 2019, м. Київ (11–12 квіт. 2019 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Polonia university in Czestochowa ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 209–211. – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/30696У статті розглядається можливість запровадження методу навчальних станцій у вивченні іноземної мови. Вказується на актуальність даного методу у використанні особистісно-діяльнісного підходу до навчального процесу, підкреслюється його значення в індивідуалізаці заняття з іноземної мови. Пропонуються приклади використання методу навчальних станцій з огляду на внутрішню диференціацію за рівнем знань у групі та описується діяльність викладача іноземної мови в ході реалізації зазначеного методу. The article examines the capabilities of learning stations in the teaching of foreign languages. It indicates the timeliness of this method in the action-oriented teaching as well as its role in the individualization of learning. The article contains examples of learning stations concerning the internal differentiation and describes the role of the foreign language teacher when applying this teaching method.ukособистісно-діяльнісний підхідвнутрішня диференціаціянавчальні станціїіндивідуалізація заняттясоціально-комунікативна компетенціяaction-oriented teachinginternal differentiationlearning stationsindividualization of learningsocial-communicative competenceРоль методу навчальних станцій у реалізації особистісно-діяльнісного підходу на заняттях з іноземної мовиArticle