Лилик, Ірина ВікторівнаМегедь, Ілля ТарасовичMehed, Illia2024-12-302024-12-302024Мегедь І. Т. Сучасні маркетингові цифрові технології в діяльності громадської організації : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Мегедь Ілля Тарасович ; наук. керівник Лилик І. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 59 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47612Кваліфікаційна робота виконується на матеріалах ГО «Українська асоціація маркетингу». КБР складається з трьох розділів. У першому розділі досліджуються теоретичні основи використання сучасних маркетингових цифрових технологій у діяльності громадських організацій. У другому розділі розглядаються аналіз використання сучасних маркетингових цифрових технологій в діяльності ГО «Українська асоціація маркетингу». У третьому розділі розлядаюсться напрями удосконалення використання цифрових маркетингових технологій УАМ. The qualification work is performed on the materials of the NGO «Ukrainian Marketing Association». CBD consists of three sections. The first chapter examines the theoretical foundations of the use of modern marketing digital technologies in the activities of public organizations. The second section deals with the analysis of the use of modern marketing digital technologies in the activities of the NGO «Ukrainian Marketing Association». In the third section, I discuss directions for improving the use of UAM digital marketing technologies.uk-UAмаркетингцифровий маркетингінтернет-маркетингцифрові технологіїУкраїнська асоціація маркетингуmarketingdigital marketinginternet marketingdigital technologiesUkrainian marketing associationСучасні маркетингові цифрові технології в діяльності громадської організаціїModern marketing digital technology in the activity of a public organizationOther