Романова, Л. В.2016-09-142016-09-142015Романова Л. В. До проблеми формування маркетингу сільських територій / Л. В. Романова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 286–297.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19310У статті запропоновано методологічні підходи до визначення маркетингу сільських територій як складного утворення з урахуванням сутності і тенденцій розвитку традиційного маркетингу, територіального маркетингу, сільських територій і стратегій їх розвитку в системі територіального управління. Визначено маркетинг сільських територій як системне утворення в складі аграрного маркетингу, маркетингу з виробництва товарів і послуг на території та маркетингу сільської території як такої.The article substantiates the relevance and practical importance of the problem of forming marketing of rural areas. Methodological approaches to defining it as a complex formation, taking into account the nature and trends of traditional marketing, territorial marketing, rural areas and their development strategies in the system of territorial administration. Defined marketing of rural areas as education system as part of the Agricultural Marketing, marketing the production of goods and services in rural areas and marketing as such.В статье предложены методологические подходы к определению маркетинга сельских территорий как сложного образования с учетом сущности и тенденций развития традиционного маркетинга, территориального маркетинга, сельских территорий и стратегии их развития в системе территориального управления. Определено маркетинг сельских территорий как системное образование в составе аграрного маркетинга, маркетинга по производству товаров и услуг на территории и маркетинга сельской территории как таковой.ukмаркетингтрадиційний маркетингтериторіальний маркетингаграрний маркетингсільські територіїмаркетинг сільських територійтериторіальне управлінняmarketingtraditional marketingterritorial marketingagricultural marketingmarketing of rural areasrural areasterritorial managementмаркетингтрадиционный маркетингтерриториальный маркетингаграрный маркетингмаркетинг сельских территорийсельские территориитерриториальное управлениеДо проблеми формування маркетингу сільських територійArticle631.1.027 (477)