Слюсарева, Людмила ВалеріївнаЗагрія, Богдан ОлександровичZahriia, Bohdan2024-12-232024-12-232024Загрія Б. О. Маркетинг у бізнес-діяльності підприємства на ринку В2В : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Загрія Богдан Олександрович ; наук. керівник Слюсарева Л. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 60 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47542У даній кваліфікаційній бакалаврській роботі предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних, організаційних та прикладних аспектів підвищення ефективності управління B2B маркетингом на підприємстві. На основі проведеного дослідження визначено ефективність застосування інструментів B2B маркетингу в компанії Spendbase та розроблено ініціативи для підвищення ефективності діяльності компанії. In this bachelor's thesis, the research subject is the set of theoretical, methodological, organizational, and practical aspects of improving the efficiency of B2B marketing management within an enterprise. Based on the conducted research, the effectiveness of B2B marketing tools in the company Spendbase was determined, and initiatives were developed to enhance the company's performance.uk-UAБ2Бмаркетингові інструментимаркетингові комунікаціїмаркетингова діяльністьB2Bmarketing toolsmarketing communicationsmarketing activitiesМаркетинг у бізнес-діяльності підприємства на ринку В2ВMarketing in the business activities of an enterprise in the B2B marketOther