Данніков, Олег ВолодимировичDannikov, OlehДанников, Олег ВладимировичІвасько, І. М.2021-10-222021-10-222021-10Данніков О. В. Розвиток маркетингу в умовах інформатизації інститутів суспільства як форми економічних суперечностей глобалізації та локалізації [Електронний ресурс] / Данніков О. В., Івасько І. М. // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 177–180. – Назва з титул. екрану.978-966-926-390-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36719ukРозвиток маркетингу в умовах інформатизації інститутів суспільства як форми економічних суперечностей глобалізації та локалізаціїDevelopment of marketing under the conditions of informatization of society's institutions as a form of economic contradictions of globalization and localizationРазвитие маркетинга в условиях информатизации институтов общества как формы эконономических противоречий глобализации и локализацииArticle