Красновский, ОлександрКліменкова, АнастасіяЛилик, Ірина ВікторівнаЛилик, Сергій2014-06-302014-06-302013Безпека дорожнього руху: комплексне дослідження основних факторів впливу / Олександр Красновский, Анастасія Кліменкова, Ірина Лилик, Сергій Лилик // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 5. – С. 11–25.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4126ВГО «Асоціація безпеки дорожнього руху» та ВГО «Українська асоціація маркетингу» об’єднали свої зусилля щодо залучення посиленої уваги суспільства до питання безпеки на шляхах України. Протягом серпня-вересня з цією метою було проведено «Дослідження ставлення водіїв автомобільного транспорту до рівня безпеки на автомобільних шляхах України». Методика проведення дослідження була розроблена проф. Володимиром Паніотто, аналітиками КМІС Олександром Красновским, Кліменкова Анастасією, дослідниками Української асоціації маркетингу Іриною Лилик, Сергієм Лиликом. Дослідники Української асоціації маркетингу провели також глибинні інтерв’ю з експертами та фахівцями.ukБезпека дорожнього руху: комплексне дослідження основних факторів впливуArticle