Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаDerevianko, Olena H.Деревянко, Елена Георгиевна2018-01-112018-01-112017Дерев’янко О. Г. Логіка формування системи репутаційного менеджменту підприємств / Дерев’янко Олена Георгіївна // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2017. – Вип. 41. – С. 5–14.2312-9298https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/23460У статті, по-перше, аргументовано та систематизувати фактори формування довіри стейкхолдерів до підприємства, представлено цілеспрямований вплив на зазначені фактори як основу системи репутаційного менеджменту; по-друге, визначено основні способи цілеспрямованого формування довіри, основу й інструментарій комунікації підприємства із ключовими стейкхолдерами у процесі формування довіри — репутації; по-третє, об’єднано елементи репутаційного менеджменту та способи комунікації в єдину систему репутаційного менеджменту підприємства, пояснено основні взаємозв’язки та закономірності даної системи з позиції забезпечення довіри до підприємства (цільової репутації).In the article the author argues and systematizes the factors of formation of trust of stakeholders to the enterprise. The purposeful influence on these factors as a basis of the system of reputation management is presented. Author defines the main methods of purposeful trust formation, the basis and tools of enterprise communication with key stakeholders in the process of building trust-reputation. Author combines elements of reputation management and communication techniques into a single system of reputation management of the enterprise, explaining the main interconnections and regularities of this system from the point of view of providing trust to the enterprise (target reputation).В статье, во-первых, аргументированы и систематизированы факторы формирования доверия стейкхолдеров к предприятию, представлено целенаправленное воздействие на указанные факторы как основа системы репутационного менеджмента. Во-вторых, определены основные способы целенаправленного формирования доверия, основа и инструментарий коммуникации предприятия с ключевыми стейкхолдерами в процессе формирования доверия — репутации. В-третьих, объединены элементы репутационного менеджмента и способы коммуникации в единую систему репутационного менеджмента предприятия, объяснены основные взаимосвязи и закономерности данной системы с позиции обеспечения доверия к предприятию (целевой репутации).ukрепутаціядовірастейкхолдериперсональний PRGR (Government Relations)IR (Investor Relations)CSR (Corporate social responsibility)reputationtruststakeholderspersonal PRGR Government RelationsIR Investor RelationsCSR Corporate social responsibilрепутациядовериестейкхолдерыперсональный PRGR Government RelationsIR Investor RelationsCSR корпоративная социальная ответственностьЛогіка формування системи репутаційного менеджменту підприємствThe logic of formation of the company’s reputation management systemЛогика формирования системы репутационного менеджмента компанийArticle658:659.3:659.4