Сафонов, Юрій МиколайовичSafonov, YuriyСафонов, Юрий Николаевич2021-03-312021-03-312017Сафонов Ю. М. Вплив інтегрованих маркетингових комунікацій на світові маркетингові ринки механізми їх регулювання [Електронний ресурс] / Сафонов Ю. М. // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорномор. наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій ; [редкол.: К. С. Шапошников (голов. ред.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Одеса, 2017. – Вип. 14. – С. 180–182. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2017/14_2017_ukr/33.pdf. – Назва з титул. екрану.2519-2868https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/35705У статті розкрито зміст та значення концепції інтегрованих маркетингових комунікацій. Досліджено еволюцію ринків маркетингових комунікацій країн Заходу. З’ясовано вплив концепції інтегрованих маркетингових комунікацій на механізми регулювання індустрії. Проаналізовано структуру національної системи державного регулювання маркетингових комунікацій та запропоновано проект її перебудови. Content and value of the integrated marketing communications concept is disclosed. Evolution of the Western marketing communications markets is researched. Influence of the integrated marketing communications concept on the industry regulation mechanisms is found out. The structure of the national public regulation system of marketing communications are analyzed and a draft of its proposed restructuring. В статье раскрыто содержание и значение концепции интегрированных маркетинговых коммуникаций. Исследована эволюция рынков маркетинговых коммуникаций стран Запада. Выяснено влияние концепции интегрированных маркетинговых коммуникаций на механизмы регулирования индустрии. Проанализирована структура национальной системы государственного регулирования маркетинговых коммуникаций и предложен проект ее перестройки.ukінтегровані маркетингові комунікаціїмаркетинговий ринокмедіакомунікаціярекламасаморегулювання маркетингуintegrated marketing communicationsmarketing marketmedia communicationadvertisingmarketing self-regulationинтегрированные маркетинговые коммуникациимаркетинговый рынокмедиа-коммуникациярекламасаморегулирование маркетингаВплив інтегрованих маркетингових комунікацій на світові маркетингові ринки механізми їх регулюванняImpact of integrated marketing communications on the world marketing markets and its regulation mechanismsArticle351:659.1