Дугієнко, НаталяDuhiienko, NataliaБраун, Дар’яBraun, Daria2025-02-192025-02-192024-05-08Дугієнко Н. Стратегії маркетингу та просування в економіці готельно-ресторанної індустрії [Електронний ресурс] / Наталя Дугієнко, Дар’я Браун // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (8 трав. 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: Д. Лук’яненко (голова та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 110–112. – Назва з титул. екрану.978-966-926-500-5https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48939Дане дослідження аналізує практичні та теоретичні аспекти управлінських рішень, пов’язаних з маркетингом в готельно-ресторанному бізнесі та туризмі. Основна увага зосереджується на принципах створення та формування туристичного продукту, що базується на сучасній маркетинговій теорії та практиці управління. Також підкреслює важливість адаптації стратегій до змін у споживчих уподобаннях та тенденціях на ринку для забезпечення успішного розвитку у цій конкурентній галузі. This study analyzes the practical and theoretical aspects of marketing in the hotel and restaurant business and tourism. The main focus is on the principles of creating and forming a tourist product based on modern marketing theory and management practice. It also emphasizes the importance of adapting strategies to changes in consumer preferences and market trends to ensure successful development in this competitive industry.ukготельно-ресторанний бізнестуризммаркетинг готельно-ресторанного бізнесу та туризмуhotel and restaurant businesstourismmarketing of hotel and restaurant business and tourismСтратегії маркетингу та просування в економіці готельно-ресторанної індустріїMarketing and promotion strategies in the economy of the hotel and restaurant industryArticle