Головкіна, Наталія2014-07-092014-07-092008Головкіна Н. Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір / Наталія Головкіна // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 2. – С. 27–33.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4528Сучасні маркетингові комунікації все частіше розглядаються як інтерактивний діалог між компанією та її покупцями. Персоналізація комунікацій, так само як і вміння говорити й робити потрібні речі для потрібних людей у потрібний час, має вирішальне значення. У статті розглянуто можливі дії, переваги та проблеми компанії з персоналізації своїх маркетингових комунікацій і посилення їхнього впливу через маркетинг баз даних, прямий маркетинг, зокрема, дозволений маркетинг, програми частоти маркетингового звернення та управління взаєминами з клієнтами.ukПерсоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простірArticle658.8