Гребешков, Олексій МиколайовичHrebeshkov, O.Гребешков, Алексей Николаевич2015-12-222015-12-222014Гребешков О. М. Різновиди та передумови впровадження інформаційної стратегії на вітчизняних підприємствах / О. М. Гребешков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 61–72.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/12267На основі авторського підходу до визначення та типології інформаційної стратегії підприємства у статті висвітлено необхідні передумови доцільності розробки інформаційної стратегії та запропоновано перелік проектів для удосконалення інформаційної роботи на прикладі чотирьох українських компаній різних бізнес-профілів.On the basis of the author’s approach to the definition and typology of enterprise information strategy the article lightens the feasibility of developing an information strategy and proposed list of projects for the improvement of information work based on the example of four Ukrainian companies in various business formats.ukпідприємствостратегічний менеджментінформаційна стратегіяінформаційних продуктінформаційне середовищеenterprisestrategic managementinformation strategyinformation productinformation environmentРізновиди та передумови впровадження інформаційної стратегії на вітчизняних підприємствахBackground and types of information strategy implementation for national enterprisesArticle65.011.1