Павленко, Анатолій ФедоровичПилипчук, Володимир Петрович2014-06-242014-06-242013-08-29Павленко А. Ф. Маркетингове управління як стратегія ефективного розвитку підприємств / А. Ф. Павленко, В. П. Пилипчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 336–347.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3996Розглянуто інтеграційні підходи до використання маркетингу в процесі стратегічного управління ефективним розвитком промислових підприємств.We consider the use of integrative approaches to marketing in the development of effective strategic management of industrial enterprises.Рассмотрены интеграционные подходы к использованию маркетинга в процессе стратегического управления эффективным развитием промышленных предприятий.ukМаркетингове управліннястратегіяефективністьекономічна взаємодіяцінностіMarketing management strategyefficiencyeconomic cooperationvaluesМаркетинговое управлениестратегияэффективностьэкономическое взаимодействиеценностиМаркетингове управління як стратегія ефективного розвитку підприємствArticle339.138:658.1.