Лендєл, О. Д.2014-06-242014-06-242013-08-06Лендєл О. Д. Сегментація споживачів як ефективний маркетинговий інструмент розвитку туристичного ринку / О. Д. Лендєл // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 130–139.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4023В статті проаналізованоособливості сегментації ринку туристично-рекреаційних послуг. Розглянуто макро- та мікросегментацію туристичного ринку. Обґрунтовано напрями застосування концепції індивідуального маркетингу на ринку туристично-рекреаційних послуг.The features of the market segmentation of tourist and recreational servicesare analyzed in the article. The approaches of macro-and microsegmentation tourist market areconsidered. Substantiate the application of the concept of individual marketing in the market of tourist and recreational services.В статье проанализированы особенности сегментации рынка туристско-рекреационных услуг. Рассмотрены подходы макро-имикросегментации туристического рынка. Обосновано применения концепции индивидуального маркетинга на рынке туристско-рекреационных услуг.ukсегментування споживачівринок туристично-рекреаційних послугдиференційований маркетингіндивідуальний маркетингcustomer segmentationmarket tourism and recreational servicesdifferentiated marketingpersonalized marketingсегментирование потребителейрынок туристско-рекреационных услугдифференцированный маркетингиндивидуальный маркетингСегментація споживачів як ефективний маркетинговий інструмент розвитку туристичного ринкуArticle338.432:332.122