Окунєва, Ольга ВолодимирівнаOkuneva, Olga2011-06-092011-06-092010-06-12Окунєва О. В. Аналіз моделей внутрішнього маркетингу / О. В. Окунєва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 130–138.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/396У статті проаналізовані найвідоміші існуючі моделі внутрішнього маркетингу. Досліджується еволюція моделей та їх особливості залежно від наукової школи автора. Визначено головні переваги та недоліки кожної моделі, що зазвичай передує розробці авторської моделі.The article highlights analysis of the key existing models of internal marketing. Model evolution and features are investigated in the context of their dependence on author’s science school. Main advantages and disadvantages of each model that usually preceeds elaboration of author’s model are specified.В статье проанализированы наиболее известные модели внутреннего маркетинга. Исследуется эволюция моделей и их особенности в зависимости от научной школы автора. Представлены основные преимущества и недостатки по каждой модели, что обычно является предварительным этапом для разработки авторской модели.ukмодель внутрішнього маркетингувнутрішній клієнтвнутрішній ринокmodel of internal marketinginternal customerinternal marketмодель внутреннего маркетингавнутренний клиентвнутренний рынокориентация на клиентаАналіз моделей внутрішнього маркетингуArticle331.01