Дуріхіна, Олена Володимирівна2012-03-132012-03-132011Дуріхіна О. В. Стратегії промислового маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі / О. В. Дуріхіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 493–501.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1265У статті розглянуто сучасний стан та проблеми машинобудування України. Описано можливі стратегії розвитку машинобудівних підприємств.The article is devoted the present position and problems of machine building in Ukraine. Also described possible strategies of development machine building enterprises.ukмашинобудуваннямашинобудівне підприємствомаркетингова стратегіяконкурентоспроможністьmachine-buildingmachine-building enterprisemarketing strategycompetitivenessСтратегії промислового маркетингу на підприємствах машинобудівної галузіArticle339.138