Якушева, Наталія ВалентинівнаПатріна, Анастасія ГеннадіївнаPatrina, Anastasiia2024-07-222024-07-222024-06-07Патріна А. Г. Обґрунтування бізнес-пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Патріна Анастасія Геннадіївна ; наук. керівник Якушева Н. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та упр., Каф. бізнес-економіки та підприємництва. – Київ, 2024. – 64 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45318У роботі досліджуються маркетингові теорії, огляди та сучасні стратегії, що визначають маркетинг як створення цінності та досягнення бізнес-цілей. У ньому обговорюється бренд «Епіцентр К» і підхід, орієнтований на клієнта, а також пов'язані з ним проблеми, перш ніж аналізувати створення івент-підрозділу, його плюси і мінуси і оптимальну модель проведення BTL-заходів. The work examines marketing theories, reviews and current strategies that define marketing as creating value and achieving business goals. It discusses the Epicenter K brand and its customer-centric approach, as well as the challenges associated with it, before analyzing the creation of an event division, its pros and cons, and the optimal model for conducting BTL events.ukмаркетингова діяльністьмаркетингконкурентоспроможність підприємстваудосконалення маркетингової стратегіїоцінювання маркетингової діяльностібізнес-пропозиціїmarketing activitymarketingenterprise competitivenessimprovement of marketing strategyevaluation of marketing activitybusiness proposalsОбґрунтування бізнес-пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємстваJustification of the business proposal for improving the efficiency of the marketing activity of the enterpriseOther